יום ראשון, 13 במאי 2012

מתנת לידה סרוגה


עוד שלושה ימים הטיסה לניו-יורק (!!), המשלוח עם המוצרים לתערוכה כבר מחכה שם, הרהוט לביתן הוזמן מאיקאה אונליין, האתר באנגלית (עוד שניה) מוכן ועולה לאוויר, גלויות שיווקיות, כרטיסי ביקור, קטלוגים מוכנים ומזומנים. ועדיין, יש רשימת משימות קטנות ואחרונות בהחלט שכנראה יסתיימו ביום רביעי בלילה, רגע לפני הטיסה.. ולמרות שהערב עוד ארוך, ויש עוד הרבה מה להספיק, אני גונבת כאן כמה דקות מתוקות של אתנחתא..

לפני כארבעה שבועות ילדה עופרה אהובתי את יאיר המתוק שאין דברים כאלה. מבעוד מועד היא הזמינה מתנת לידה סרוגה (אמנם היא ביקשה כובע, אבל הכובע האחרון שסרגתי לתינוק בן חודשיים לפי מידה 6-12 חד' יצא בגודל של בובה, קצת הוציא לי את החשק לסרוג עוד כובע..), אז סרגתי כדור.

 





אתם חייבים לקפוץ לבקר בבלוג של עופרה, לראות את הרכש החדש (המתוק מדבש, אמרתי??) וגם את אוסף המתנות המהממות שהכינו לו.
עופרה יקירתי, מאחלת לך ולמשפחת מזור הנפלאה אושר גדול והרבה הרבה נחת!

---
אם בא לכן גם לסרוג כדור כזה, אתן מוזמות לעקוב אחרי ההוראות:

הכדור בנוי מ - 12 מחומשים. מחומש אחד בקודקוד שלכל צלע שלו מחובר מחומש וכל זוג מחומשים מחוברים ביניהם. זה מהווה חצי כדור, והחצי השני סימטרי לו.

הוראות לסריגת מחומש -
סיבוב 1 : מתחילים עם לולאת הקסם שלתוכה סורגים 15 עמודים, סוגרים בעין שטוחה.
סיבוב 2 : * שלושה עמודים לתוך העין הראשונה, עמוד אחד לתוך כל אחת משתי העיניים הבאות * כפול 5 פעמים, סה"כ 25 עמודים. סוגרים בעין שטוחה.
סיבוב 3 וכל יתר הסיבובים : שלושה עמודים לתוך העין האמצעית של שלושת העמודים מהסיבוב הקודם, עמוד אחד לתוך כל העיניים האחרות. סוגרים בעין שטוחה. בסוף הסיבוב השלישי אמורים להיות 25 עמודים.

סורגים סה"כ 5 סיבובים.
מחברים את המחומשים בחצי עמוד.

בסוף משאירים פתח של שתי פיאות ע"מ שנוכל להכניס את המילוי.
תופרים כדור מבד טריקו בתור הפנימית, ממלאים בחומר מילוי (אני מילאתי באקרילן וזרקתי פנימה 2 פעמונים).  מכניסים לתוך הכדור הסרוג וסוגרים את 2 הפיאות הנותרות בתפירה ידנית.

כרגיל - אם יש לכן שאלות, אתן מוזמנות.
ואם יצאו לכן כדורים מהממים, תשלחו תמונה!!

חוזרת לעבוד..
שיהיה שבוע טוב!
אורית

---
הרשמו כמנויים לבלוג!
לקבלת עדכון למייל בכל פעם שמתפרסמת רשומה חדשה רשמו את כתובת המייל -