יום ראשון, 17 בינואר 2010

החלפת חורף מחממת


אני אוהבת חורף. אוהבת כשאפור בחוץ. מזג אויר סגרירי עושה לי שמח. אני אוהבת גשם, רעמים וברקים, אוהבת צבעים של חורף, בגדים של חורף, אוהבת אפילו שמחשיך מוקדם... יש משהו בחורף שמחמם לי את הלב.

מובן אם כך שנרשמתי להחלפת חורף! (החלפת חורף שהתקיימה בפורום אמנות הטקסטיל והליבוד - המטרה להכין פריט שמתקשר לחורף).

ידעתי שאני רוצה לתפור את נעלי הבית של טילדה מהספר Sew pretty homestyle. תכננתי להוסיף פריט לבוש כלשהו, וקישור שהעלתה פרפרים בבלוג הקישורים שלה נתן לי את ההשראה לצעיף וקבע את הסגנון הרומנטי של ההחלפה כולה.

נתחיל מנעלי הבית, אותן נאלצתי לתפור פעמיים... היות ואין בהוראות התפירה שום התייחסות למידות (??!!), הנחתי שבטח זה יהיה גודל "סביר"... כמו מידות של גרביים 36-39. ובכן, לא ממש... יצאה נעל מיניאטורית... חזרתי לגזרה וצילמתי אותה בהגדלה של 10%. זה כבר יצא יותר טוב.

והנה הנעליים - הבד החיצוני הוא בד פסים בגוונים של שמנת והפנימי פליז לבן.



לעיצוב הצעיף פתחתי את קופסת הסרטים, התחרות והקרושה האהובה עלי במיוחד, והתחלתי לשחק.. בחרתי, סידרתי, שיניתי, ניסיתי ובסוף תפרתי הכל על פליז לבן. לגימור הוספתי סיכת פרח שעשויה גם היא מסרטי תחרה ובד טול.





 

הכל נארז בשקית טול והוגש לשוקפוק בסדנת כובע שהיא העבירה. מקווה שתשתמש בהנאה!

אני קיבלתי החלפה מקסימה ומקורית מ - shun3: כיסוי לקומקום תה ותחתיות לסירים. לזה התווסף אוסף מרשים של מתכונים למשקאות חורף מפנקים וערכת תיונים. הכל היה ארוז בקופסא שקושטה בנייר מדוגם של אחת המעצבות האהובות עלי Gal Design.

זו ההחלפה הראשונה שלי (למעט מיני החלפת פנקס מחטים). היה מוי כיף!

3 תגובות:

  1. וואו, איזה החלפה מקסימה ורומנטית, כל הכבוד.

    השבמחק
  2. טוב, ראיתי בלייב, משגע וחגיגי והכי מפנק שיש ! איזה יופי של החלפה, שירי הרוויחה פה big time !

    השבמחק
  3. טוב שירי הרוויחה בגדול כי זה כ"כ מקסים, הצעיף כבש אותי כ"כ רומנטי!!

    השבמחק