יום רביעי, 2 ביוני 2010

קולאז' סייל במזכרת בתיה



שמחה להזמין אתכן בשישי הקרוב למכירה שווה במיוחד שאני משתתפת בה, בחצר הסטודיו של קרן שביט, במזכרת בתיה.
זו הסנונית הראשונה של פורמט חדש של מכירות ביתיות שיתרכזו בכל פעם בנושא אחר. נושא המכירה הפעם - אמהות, תינוקות וילדים ואני שמחה לקחת בה חלק.


קרן קיבצה נבחרת משובחת ומגוונת של יוצרות שאת חלקן אני מכירה ואת חלקן אני כבר מחכה לפגוש בשישי.

אז מי יהיה שם?

מיה יוגב, מעצבת ואמנית טקסטיל מ - Picula,
קרן אופיר מ - Kido, בגדים אורגניים לילדים,
שושי, קולעת פנטזיות ועריסות בסגנון של פעם,
המאיירת לנה גוברמן,
The Seed - בגדי הריון,
שרית לולאי מנוקי'לה - מוצרי טקסטיל לקטנטנים,
קרן נובל מ - bebe,
עדי בלומנפלד משוקה - משחקים באוכל.
אורית מ"המנשא הנכון"
עוגיות, ריבות ומטעמים של השף קונדיטורית ליאת משטה,
כמובן תהיה קרן שביט עם תכשיטי וינטאג' פלייר,
וגם אני אהיה שם.

מקווה שגם אתם!

עוד כמה פרטים שכדאי לדעת -

בין המשתתפות תוגרל סלסלה קלועה בעבודה יד, מלאה בהפתעות נחשקות מתוצרת המעצבות המשתתפות..
המוצרים שלי ימכרו במכירה ב - 10% הנחה.

הולך להיות משובח!

נשיקות,
אורית






3 תגובות:

  1. שיהיה לך המון המון בהצלחה (-:

    השבמחק
  2. איזה יופי, בטוחה שהיה מוצלח, כזה צוות מנצח במקום יפה - יופי של יוזמה :-)

    השבמחק