יום חמישי, 7 ביולי 2011

על תערוכות, רהיטים וארגזים ישנים


פעמיים בשנה מתקיימות תערוכות gift shows לבעלי חנויות וקניינים שבאים לעשות שופינג לחנויות לקראת החגים. התערוכה הבאה שתתקיים באמצע אוגוסט, תהיה התערוכה הרביעית שאני משתתפת בה (הנה הרשמים מהתערוכה הראשונה) וההכנות בעיצומן. 

מפעם לפעם הביתן גדל ומה שהתחיל בשבעה מטרים דחוסים וקומפקטים בתערוכה הראשונה, יתרחב לכדי 22 מטר באוגוסט. 22 מטר לרהט ולהפוך ל - Tweelingen..

בפעם הקודמת הבאתי איתי מהסטודיו את כוננית שוק הפשפשים האהובה עלי. בדרך חזרה מהתערוכה המובילים החזירו לי אותה ככה - 


יש לציין שלא מצאתי את זה משעשע... למרבה השמחה, נעמה הכל יכולה החזירה את הכוננית לחיים ויותר היא לא יוצאת מהסטודיו..

הפעם אנחנו מתכננות לבנות רהיט תצוגה מרכזי מארגזים ישנים. די קשה למצא ארגזים ישנים במחיר סביר אז עד שאני אצליח לשים את היד על כמה כאלה, תראו כמה דוגמאות מעוררות השראה מהרשת -




והמושלמות האלה -





האמת שהיה יותר קשה למצא דוגמאות טובות ממה שציפיתי, אז הרחבתי את החיפוש בגוגל, ומצאתי את הפנינים האלה, שאין להם שום קשר לפתרונות תצוגה אבל לא יכולתי להשאיר אותן להסתובב לבד ברשת... 

השילוב של העץ הישן עם הרעננות של הצבע פשוט שובה לב.







לינקים למקור של התמונות -
1, 2, 3, 4, 5, 6

כאמור, אוגוסט הוא חודש התערוכות. בארץ מתחדשים לקראת ראש השנה שבספטמבר ובחו"ל לקראת קריסמס שבדצמבר... בהתרגשות גדולה אני שמחה לספר שהשנה, לראשונה המוצרים של Tweelingen יוצגו בשתי תערוכות נוספות בשויץ ובצרפת. מקווה שיהיה מוצלח!
-----------
הערב אני משתתפת במכירת ערב קיצית ואינטימית בסטודיו של קרן שביט במזכרת בתיה. כל הפרטים המשתתפים והתמונות כאן. תבואו, בטוח שיהיה מוצלח!
וגם, מזמינה אתכן להצטרף לדף החדש של Tweelingen בפייסבוק.
http://www.facebook.com/pages/Tweelingen-Design/164752790237688

ועד הפעם הבאה, שיהיה סופ"ש נעים,
אורית


---
מוזמנים לבקר גם באתר - Tweelingen

9 תגובות:

  1. עם מיקצועיות שלך אפשל לעשות אותם מחדש :) ממטחים של מחסנאים שזורקים כל יום ברחבי הארץ + חומר למרא עתיק וחותמות, לא? אבל בכל מקרה הריון הוא מדהים!

    השבמחק
  2. וואי! כמה שגיאות עשיתי!

    השבמחק
  3. יש לי ארגז אחד, חבוט אבל במצב שלם, הוא נמצא בגינה של אמא ומחכה לשיפוץ(למרות שבשלב מסויים חשבתי פשוט לשים בו עציץ בדיוק כמו בתמונה) אני מוכנה להשאיל לך אותו אם רק תחזירי...
    שירה
    (לא רוצה להציק אז אם תגיבי אשלח לך מייל דרך הצור קשר באתר)

    השבמחק
  4. איזו גאווה! כל הכבוד לך, באמת באמת!
    לגבי הארגזים (ותמונות נהדרות, אגב, תודה) נסי אולי לבדוק שת"פ עם סטודיו "מכלום" ראיתי באתר שלהם דברים מעניינים (כתבתי עליהם פעם כאן http://poremet.blogspot.com/2011/04/4.html) יש להם פתרונות שאולי תוכלי לשאוב מהם השראה לחומרים ישראליים יותר. בהצלחה!

    השבמחק
  5. אוף אורית, אם רק היית פה ...
    בשווקים השונים ניתן למצוא כאלה בכמויותתתת. רק נשאר למצוא איך לסחוב אותם הביתה...
    הכל נהדר - הדוכן הגדל (ואני זוכרת את ההוא הקטן...- רק תזכרי לקחת אדוויל איתך ...) התערוכות באירופה - הכי מתאים לך... והארונית המהממת שקמה חזרה לחיים.
    בהצלחה במכירה היום ונשיקות
    :-)

    השבמחק
  6. מחפשת עובדת לתערוכה בשוויץ או בצרפת?! יש לי ניסיון... :)))

    השבמחק
  7. הנה חנות ב- ETSY שיש לה המון ארגזים ישנים במחירים סבירים....אבל זה בארה"ב והם שולחים רק בתוך המדינה, אבל תמיד אפשר לנסות....

    http://www.etsy.com/shop/urgestudio?page=2

    השבמחק
  8. אורית...חצי ערב טיילתי לי בבלוג שלך הלוך וחזור, נהניתי מאד! מאד!
    עשיתי מנוי לגוגל רידר ומעכשיו את במעקב צמוד!
    יופי של עסק יש לך, יופי של כישרון, יופי של ילדים.
    יופי!!
    סופשבוע נפלא
    חתולי8=ליאור

    השבמחק
  9. דבר ראשון: מוצרים מקסימים!!! בלוג נפלא ומלא טעם...
    דבר שני, איפה משיגים ארגזי עץ לכוננית כזו?
    חולמת הרבה זמן על זה ואין לי זמן לחיפושים...:-(

    תודה
    רווית

    השבמחק