יום שני, 24 באוקטובר 2011

חזרה נעימה לשגרה


אחרי חודש של חגים - חופשים - קצת בי"ס וגן ושוב חופש - מחלות - בילויים - פעילויות - "אמא משעמם לי" ו"מה עושים היום", כמה נעים לחזור לשגרה... בתחילת החודש הזה עוד ניסיתי לעבוד קצת, לגנוב כמה דקות בסטודיו או על המחשב מתי שהתאפשר, אבל מהר מאוד הבנתי שעבודה כבר לא תצא מזה ועדיף להרפות. החלטה טובה. בלי לתכנן מראש יצא חודש שלם של חופש. חזרתי מהחופש מלאה באנרגיה של יצירה ועשיה ועם שלל רעיונות ויוזמות חדשות, כיאה לשנה חדשה!

רגע לפני שהחופש הסתיים הצלחנו יניב ואני לצאת ליומיים חופשה ללא הילדים (כולה פחות מ - 36 שעות, אבל הרגיש כמו חופש אמיתי). נסענו לראות הופעה של כנסיית השכל בפסטיבל התמר בנחל זוהר ונשארנו לישון בים המלח.




(עם הפילם המתאים במצלמה של ה iPhone, גם בריכה סתמית נראית פאלם ביץ' משהו...).


פעילות לשעות הפנאי. בזמן האחרון קשה לתפוס אותי בלי מסרגה ביד, אני עובדת על שלושה פרוייקטים במקביל אבל זה כבר עניין לכמה פוסטים נפרדים. בקרוב...

בערב יצאנו להופעה. המקום מרהיב. בדף של הפסטיבל היטיבו לתאר את המקום והאוירה - "נחל זוהר - היכל התרבות של הטבע. זהו ואדי מדהים שקירותיו סלעיים, היוצרים היכל תרבות אקוסטי ומרהיב ביופיו, תחת כיפת השמיים. השילוב של המוזיקה, האקוסטיקה והלילה המדברי משדרגים כל הופעה לאירוע חד-פעמי". אכן.


על הבמה יורם חזן בתדמית של אנטי גיבור בחולצה סגולה ומכנסיים אדומים. הורס.



צילומים מההופעה: מישל אמזלג מתוך הדף של הפסטיבל

אנחנו חגגנו יום נישואים, אבל מעבר לחגיגה הפרטית, היום היה יום שחרורו של גלעד שליט והלב רחב בהרגשה של התרוממות רוח ויום חג לאומי. 


"אחרי החגים" שמח!
אורית

---
הצטרפו לדף החדש של טווילינגן בפייסבוק
לחנות של טווילינגן

3 תגובות:

  1. איזה כיף של חופשה, אמנם קצרה אך מכילה את כל המרכיבים...
    וכרגיל - הסריגה שלך עושה לי את זה ביג ביג טיים
    אחרי החגים נעים גם לך :-)

    השבמחק
  2. מעורר השראה, תענוג לפרגן לעצמכם זמן איכות, שכך יהיה תמיד אהובתי.

    השבמחק
  3. אחותי,
    עברת לשלב הבא!
    ביום שישי נפרגן לך עוד עדשות ופילמים..
    נשיקות!!

    השבמחק