יום שני, 24 באוקטובר 2011

חזרה נעימה לשגרה


אחרי חודש של חגים - חופשים - קצת בי"ס וגן ושוב חופש - מחלות - בילויים - פעילויות - "אמא משעמם לי" ו"מה עושים היום", כמה נעים לחזור לשגרה... בתחילת החודש הזה עוד ניסיתי לעבוד קצת, לגנוב כמה דקות בסטודיו או על המחשב מתי שהתאפשר, אבל מהר מאוד הבנתי שעבודה כבר לא תצא מזה ועדיף להרפות. החלטה טובה. בלי לתכנן מראש יצא חודש שלם של חופש. חזרתי מהחופש מלאה באנרגיה של יצירה ועשיה ועם שלל רעיונות ויוזמות חדשות, כיאה לשנה חדשה!

רגע לפני שהחופש הסתיים הצלחנו יניב ואני לצאת ליומיים חופשה ללא הילדים (כולה פחות מ - 36 שעות, אבל הרגיש כמו חופש אמיתי). נסענו לראות הופעה של כנסיית השכל בפסטיבל התמר בנחל זוהר ונשארנו לישון בים המלח.




(עם הפילם המתאים במצלמה של ה iPhone, גם בריכה סתמית נראית פאלם ביץ' משהו...).


פעילות לשעות הפנאי. בזמן האחרון קשה לתפוס אותי בלי מסרגה ביד, אני עובדת על שלושה פרוייקטים במקביל אבל זה כבר עניין לכמה פוסטים נפרדים. בקרוב...

בערב יצאנו להופעה. המקום מרהיב. בדף של הפסטיבל היטיבו לתאר את המקום והאוירה - "נחל זוהר - היכל התרבות של הטבע. זהו ואדי מדהים שקירותיו סלעיים, היוצרים היכל תרבות אקוסטי ומרהיב ביופיו, תחת כיפת השמיים. השילוב של המוזיקה, האקוסטיקה והלילה המדברי משדרגים כל הופעה לאירוע חד-פעמי". אכן.


על הבמה יורם חזן בתדמית של אנטי גיבור בחולצה סגולה ומכנסיים אדומים. הורס.



צילומים מההופעה: מישל אמזלג מתוך הדף של הפסטיבל

אנחנו חגגנו יום נישואים, אבל מעבר לחגיגה הפרטית, היום היה יום שחרורו של גלעד שליט והלב רחב בהרגשה של התרוממות רוח ויום חג לאומי. 


"אחרי החגים" שמח!
אורית

---
הצטרפו לדף החדש של טווילינגן בפייסבוק
לחנות של טווילינגן

יום שני, 10 באוקטובר 2011

ציריך - ת"א, פעמיים כי טוב


זוכרים את כוננית הארגזים שתכננתי לקראת התערוכה באוגוסט? הרי היא לפניכם! ארגזים ישנים במחיר סביר לא השגנו, אבל נעמה לא ויתרה והזמינה ארגזים בעיצוב של ארגזי ירקות ישנים אצל נגר ובכוחות משותפים ומתוגברים (בכל זאת, זה היה בחופש הגדול...) צבענו והרכבנו.



וככה זה נראה בתערוכה -



וכמה קלוז-אפים מהדוכן -






בדיוק באותם התאריכים, התקיימה גם תערוכה בציריך, שבה לראשונה הוצגו המוצרים של Tweelingen מחוץ לארץ!! ככה זה נראה שם -


התערוכה הסתיימה ולמחרת בבוקר טסנו כל המשפחה לחופשה משפחתית שהתחילה בציריך..

יום נפלא,

אורית


---
לחנות של Tweelingen

הצטרפו לדף של Tweelingen בפייסבוק

יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

שנה טובה!!


האמת, היה חג לא משהו... זה התחיל מזה שיניב שאמור היה לחזור מנסיעת עבודה בערב החג, פספס את הטיסה והגיע חזרה רק בשישי בבוקר, המשיך בזה שנעמי העלתה חום בערב החג (מה זה העלתה, קדחה עם קרוב ל - 40 מעלות במשך חמישה ימים) כשמיכאל מצטרף אליה במוצאי שבת... אבל הי, הרי לא באתי לפה בשביל לקטר (חייבת לצטט את סבתא טוניה ז"ל שנהגה לאחל, בפולניות אופיינית, שיהיו לנו רק צרות קטנות...).

שישבת היינו אמורים לבלות בקמפינג בכנרת שבוטל לנוכח. הילדים התאכזבו מאד, לא מאהבת הקמפינג (בכל זאת הם הילדים שלי ואוהבים קמפינג בעיקר בתאוריה) כמו מזיכרון הביקור הקודם המוצלח בכנרת.


שיחת טלפון מעידו גיסי הצילה את המצב (שאמנם הסביר שהבנות מאוכזבות מהביטול, אבל אני חושבת שהוא פשוט היה חייב לנסות את ציוד הקמפינג החדש שהוא הביא מארצות הברית..) כך או כך, מצאנו את עצמנו מרימים אוהל בגינה.



וגם יצירה היתה. ערכת קיפולי הנייר המרהיבה של DJECO (להשיג ב"שוקה") סיפקה תעסוקה שקטה ונעימה לאחה"צ שלם.


---

החג הסתיים, והשנה התחילה. מדהים איך האנרגיה הזו של שנה חדשה וריח של סתיו באויר (ושעון חורף שאני אוהבת..) מעוררים השראה וחשק לעשייה ויצירה ורעיונות חדשים ורעננים ממלאים את הראש. נזכרתי בלוח ההשראה של השנה שעברה והתחשק לי אחד חדש (אפשר לקרא לזה מסורת..).
אז הנה לוח ההשראה שלי, ראש השנה 2011 -


מימין לשמאל נגד כיוון השעון -
קולקציית הטפטים החדשה של PiP Studio

פינת עבודה מתוך הבלוג המקסים Pink Friday,
מתוך תצוגת אופנה של Desigual,
שלוש תמונות מהבלוג ההורס wood & wool stool,
ועוד טפט מקולקציית הטפטים החדשה של PiP Studio


מימין לשמאל נגד כיוון השעון -

לוח השראה של המסע להשקת הספר Decorate של הולי בקר מ - Decor8
איור של a little sweetness
פופים בסריגת טריקו של Iacasadecoto
כריות פונפונים מבלוג העיצוב Bright.Bazaar
אחד מספרי הסריגה האהובים עלי
שני בדים מתוך הקולקציית הבדים היפפפה children at play, של sarah jane


שתהיה לכולנו שנה טובה!!
אורית

---
מוזמנים לבקר באתר www.tweelingen-design.com