יום שבת, 28 בינואר 2012

מרמלדה וויש ליסט


בשבוע האחרון יניב היה כל השבוע בארה"ב (חוזר מחר, שומעים את אנחת הרווחה??), זמן פנוי לשוטט בחנויות ברור שלא היה לי, אז שוטטתי באינטרנט אהובתי, במתחם המעצבים במרמלדה מרקט, והנה הוויש ליסט שלי. תהנו!


1. נעליים הורסות של Gal Designs.

2. שרשרת מושלמת של Tamara.
3. אהילים סרוגים יפהפיים של YOOLA.

גם הילדים לא קופחו בשופינג הוירטואלי שלי -


1. סווטשירט משמיכת פיקה ממוחזרת של מעשיה.
2. שמלת קורדרוי חום נקודות של נוני פטיט.

מוזמנים לבקר כמובן גם בחנות של טווילינגן במרמלדה מרקט.


שיהיה שבוע טוב!
אורית
---
הצטרפו לדף של טווילינגן בפייסבוק.

2 תגובות:

  1. אין כמו קניות וירטואליות...חלום שמתגשם... אשמח לשמוע האם אלו מכן שמפרסמות במרמלדה מרקט חושבות שזה משתלם וממליצות לפרסם שם. אני בדיוק מתלבטת ואמורה להיפגש עם נציגה שלהם, יעזור לי מאוד לדעת מה אתן חושבות. תודה ושבוע מקסים.

    השבמחק