יום חמישי, 3 ביוני 2010

חופשה משפחתית באילת

אמנם חלפו כבר שבועיים מאז שחזרנו, אבל אני רוצה לשתף אתכם בחופשה משפחתית נפלאה שהיתה לנו בשבועות באילת.
הזמנו את הנסיעה משהו כמו ארבעה חודשים מראש (התנהלות משפחתית שאינה אופיינית לנו כלל וכלל...), אבל כשעדי חברתי הודיעה שהם נוסעים וגם אירגנה חבורה שלמה של מצטרפים, קפצנו גם אנחנו על ההזמנה. עוד הצטרפו אחותי ומשפחתה והשמחה היתה גדולה.
אחרי דחיית סיפוקים של ארבעה חודשים, בסוף זה הגיע ונסענו לקלאב מד לחמישה ימים של "הכל כלול"...

הכי חשוב ב"הכל כלול" זו פעילות מתוקתקת לילדים מבוקר עד ערב (שלא לאמר עד אמצע הלילה).
תראו את נעמי ויונתן על המגה אומגה. גבוה ומפחיד כמו שזה נראה...

וכמובן, פעילויות מים לרוב -

מקרר הארטיקים והגלידות פתוח כל הזמן, לחדוות הילדים. הקטנצ'יק הסתובב חמישה ימים ומלמל "אטיק", ו -"גידה".

הפעילות לילדים מסביב לשעון כמעט. באחד הימים התקיימה מסיבת מתנפחים על החוף שהחלה בשעה 22:00 בלילה !! (אחרי שהתעייפו בפעילות הבוקר, נתנו שנת צהרים טובה, החבר'ה חגגו בלי שום בעיה עד אמצע הלילה. זה לא מנע מהם כמובן, להתעורר למחרת בשבע בבוקר..) ועוד ועוד.

אי אפשר לדבר על הקלאב מד בלי לאזכר את עניין האוכל, שמצטיין בעיקר בכמות.. שדרוג משמעותי לצד הקולינרי מתקבל במסעדת החוף האינטימית (הקלה רצינית אחרי כמה ימים בבלאגן של חדר האוכל).

לסיום, תסלחו לי על כמה תמונות קיטש מהחוף לעת ערב.

חזרנו הביתה עייפים ומרוצים עד מאד, בטיסה זוועתית שבה כל בני המשפחה נרדמו מיד ואני נשארתי ערה לפחד לבד.