יום חמישי, 31 במרץ 2011

PiP Studio





במוצרים המדהימים של PiP Studio נתקלתי לראשונה לפני שנה וחצי, וזו היתה אהבה ממבט ראשון. החגיגה הצבעונית הזו עשתה לי שיר בלב. לקח כמעט שנה עד שאזרתי עוז, ופניתי ל PiP בהצעה לייבא את המוצרים לארץ. ולמרבה השמחה, לאחר פגישה נהדרת באמסטרדם יצאנו לדרך!!

קיבלתי את היבוא הבלעדי של שני קוי מוצרים של PiP Stusio. קו ה - Stationary שכולל מחברות, קלסרים, כרטיסי ברכה, קופסאות, ניירות עטיפה ועוד ועוד, וקו מוצרים שני שכולל תיקים, ארנקים, קלמרים ועוד...


את התמונה הזו, שצילמה דנה ישראלי, אני אוהבת במיוחד. צילמנו אותה כדי להציג את לוח המגנט, אבל תראו כמה יפה ובאיזו טבעיות משתלבים בה המוצרים של Tweelingen, עם המוצרים של PiP.
בביקור שלי באמסטרדם כשהיגעתי לראשונה לראות את PiP, ציפיתי למצא את "חנות הדגל" של המותג. לא מצאתי. פשוט כי אין. המוצרים השונים מפוזרים בין חנויות ומחלקות נפרדות בבתי הכלבו הגדולים. לכן, כשהתחלתי לייבא ממוצרי PiP החלטתי שהחנות שלי תהיה אותה "חנות דגל" שחיפשתי והוספתי לחנות גם את הכלים, המצעים והכריות.






המוטו של PiP, כמה הולם, הוא Happy products for happy people, והוא ניכר בכל מוצר ומוצר. תשפטו בעצמכם.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ותזכורת אחרונה לקולאז'סייל הגדול והחגיגי שיתקיים מחר ומחרותיים בכפר הס. למעלה מ - 30 מעצבים ומותגים משתתפים, פעילויות לילדים, בית קפה לגדולים, מוסיקה טובה. בקיצור, יהיה כיף! 
כל הפרטים באתר של הקולאז'סייל http://www.collage-sale.com כולל מפת הגעה.



נתראה מחר!
אורית

5 תגובות:

  1. הי אורית. מזל שהיה לך את האומץ! המוצרים שלהם יפייפיים, צבעוניים, שווים את הלב. אין ספק שהם משתלבים יפה עם המוצרים שלך. שתהייה מכירה מוצלחת בקולאז' סייל!

    השבמחק
  2. איזה יופי של דברים הבאת (-:
    הכריות הללו גם בסטוק החדש?
    ושיהיה בהצלחה !!!

    השבמחק
  3. אני כבר לא יכולה לחכות לאחוז בתיק החדש ולהתכרבל במצעים היפייפיים, יהיה לי אחלה של התחדשות באביב הזה אודות לך אהובתי

    השבמחק
  4. בהצלחה גדולה. המוצרים שלהם מקסימים. בשילוב עם שלך - מושלם.

    השבמחק