יום שני, 3 בינואר 2011

איחור בסטייל...



קודם כל, תודה לעדי, ליאת, סיגל וגלי שבחרו בבלוג שלי כ"בלוג עם סטייל"!! הכתיבה בבלוג היא תענוג של ממש  וכל פעם שאני מגלה כמה אנשים קוראים ונהנים זה מחמם את ליבי ונותן זריקת מרץ להמשך. תודה ענקית!

ועכשיו לפי כללי הטקס שמונה עובדות שלא ידעתם עלי... -


1. אני בכלל  "ריאלית". בתיכון עשיתי 5 יחידות במתמטיקה, פיסיקה וכימיה. בפיסיקה הגדלתי לעשות והוספתי יחידה שישית בהתנדבות... למדתי אסטרופיסיקה אחה"צ וזה היה הדבר הכי מעניין שלמדתי בתיכון.


2. בצבא שירתתי בממר"מ (יחידת המחשבים) במשך שש שנים ואהבתי (כמעט) כל רגע.


3. את יניב פגשתי בקורס תכנות בצבא. התחלנו לצאת שנתיים אח"כ, והתחתנו בגיל 23 ההזוי...


4. לאחר הצבא עבדתי בהיי-טק בשתי חברות סטארט-אפ, בתפקידים בכירים והייתי וורקוהולית רצינית. כל זה השתנה (כמה באנלי) סביב הרחבת המשפחה.

5. פרשתי מההיי-טק בלי לדעת מה יהיה הדבר הבא. בדרך למדתי שנה ביולוגיה ושנה רפואה סינית.

6. עד השנים האחרונות מעולם לא עסקתי ביצירה (זה היה תחום ששמור לאחותי שציירה, פסלה, תפרה ועוד ועוד). למדתי תפירה בחופשת הלידה וזו היתה אהבה ממבט ראשון.

7. אני מאחרת כרונית והכל אצלי נעשה ברגע האחרון.

8. החלום שלנו זה לקחת שנה חופש ולטייל עם המשפחה בקרוואן. נהגתי לעקוב אחרי ספורי מסעות של משפחות מטיילות באתר "המטייל" עוד הרבה לפני שהיו לי ילדים... 


ועכשיו,רשימת ההמלצות שלי לשמונה בלוגים מלאי סטייל  -

1. Decor8 - בימים אלה אני עסוקה בשפוץ ועיצוב הבית (המעבר בשישי הקרוב!!) ובלוגים של Home Styling חביבים עלי במיוחד.

2. the style files - בלוג עיצוב משובח.

3. Attic24 - שהצבעוניות שלו כובשת ועבודות הקרושה מעוררות קנאה.

4. Danielle thompson - מה שבטוח, תמיד אפשר לקבל מנה גדושה של השראה אצל דניאל תומפסון.

5. הום סטיילינג - בלוג הום סטיילנג ישראלי. תמציתי ורענן.

6. בלינג בלינג - ה - mom's blog הישראלי הראשון. נפלא.

7. קרן שביט - שכל רשומה שלה היא כתבה מסוגננת במגזין משובח.

8. דנה ישראלי - האחת והיחידה.

וגם - בלוג קנדי בשיא הסטייל (ועל הדרך שני בלוגים מלאי סטייל כתוספת :-)) -



בבלוג ילדיסקו תוכלו להגריל שלוש ערכות משחק (מהממות!!) מהייבוא החדש של סטודיו פטיט בין כל מי שיפרסם את המבצע של פטיט לחודש ינואר - במהלך ינואר על כל קניית מטבח פטיט תקבלו ערכת משחק (בשווי של 350- 320 ש"ח) מתנה!! אני ממליצה על ערכת המסעדה שאצלי בבית לא מפסיקים לשחק בה!! את פירוט הערכות (הבחירה קשה...) תוכלו למצא בבלוג "תוצרת בית".

לילה טוב!
אורית

3 תגובות:

  1. אסטרופיסיקה?!... יש לך מזל שאני אוהבת אותך עוד ממקודם. (:
    בדיוק בשישי אמרתי לאחי שאם יש מקצוע אחד בעולם שאני לא חושבת שאי פעם אוכל להבין אותו זה פיסיקה (למרות ה-5 יחידות שאין לי מושג איך עברו בתיכון).
    נהנתי לקרוא !!!
    נשיקות.

    השבמחק
  2. מה שהבנתי מהסבב הזה של הפרס, הוא שרוב המוכשרות כמו שדות היו חננות ותלמידות מאוד טובות (סוג של..)

    וזו נקודה למחשבה...

    נשיקות

    השבמחק
  3. מותק, תודה רבה על הבחירה, כבוד גדול להבחר ע"י בחורה מלאת סטייל כמוך! בהצלחה עם האריזות. נשיקות.

    השבמחק