יום רביעי, 5 בינואר 2011

בזמן האחרון


חברות התלוננו שהבלוג שלי מעט מוזנח בזמן האחרון. בדקתי ומצאתי שהן צודקות... כמעט חודש עבר בין הפוסטים האחרונים. ובכן, היה די עמוס פה בזמן האחרון;  נתחיל מזה שבחודש האחרון אנחנו עסוקים בשיפוץ של הבית (כרגע אני עמוק באריזות וביום שישי המעבר!!) תוך כדי גם נולד ליין חדש של מוצרים (שצילמה אתמול דנה ישראלי, ביום צילומים קסום ומהנה. תמונות בקרוב!!), לפני שבוע וחצי השתתפתי בקולאז' סייל המוצלח של קרן שביט באלוני אבא ובין לבין יש לי בממוצע ילד אחד חולה בבית כבר חודש וחצי. עמוס, כבר אמרתי.

צילום: נעמי יוגב

בכל זאת, הצלחתי לדחוס עבודת יצירה אחת בחודש הזה, שנמצאת ב - To do list המתארך שלי כבר הרבה זמן. כשנעמי היתה חולה זו היתה הזדמנות משולמת לשעת איכות של יצירה משותפת. עבדנו לפי ההדרכה המעולה של מקופלת.





וזו אמנם עבודה די ותיקה, אבל תראו איזו שעת יצירה מהנה ומתגמלת היתה לי עם יונתן באדיבות חוברת קיפולי הנייר the return of the robots (את החוברת ניתן להשיג בחנות המקסימה Shooka של עדי, שגם כתבה על זה כאן).


ולסיום, קבלו המלצה על הבלוג החדש של הילה מגריל, "מכל טוב". כמו שאני מכירה את הילה היא לא יכלה לבחור שם קולע יותר לבלוג שלה..

ותמונה אחרונה מהסטודיו הנארז כפי שהצטלם בסוף היום -


רק דברים טובים,

אורית



12 תגובות:

  1. איזה שובך מושלם
    שיהיה המון בהצלחה במעבר
    ובריאות לכולם

    השבמחק
  2. השובך נפלא וצבעוני-כ"כ את!!!
    מקווה שהמעבר יסתיים במהירות ותוכלי ליהנות מהמרחב החדש

    השבמחק
  3. מעבר קל ומהנה, בריאות לכולם. העבודות שלך כמו תמיד מקסימות.

    השבמחק
  4. אני כל כך אוהבת לקרוא אותך.
    אפילו רשימת מטלות ולחצים נראית אצלך כל כך יפה... אפילו התמונה של הארגזים בבית מלאת חן...

    אני מצפה בכיליון עיניים לתוצאות יום הצילומים עם דנה.

    והשובך - חלום!♥

    השבמחק
  5. ואוו איזה מוזר לראות כך את הסטודיו... והשובך - כבר אמרתי לך, אבל שוב - הוא מושללללללם! מעבר קל. נשיקות

    השבמחק
  6. אהובתי תודה רבה!
    בהחלט מוזר לראות את הסטודיו נערם לארגזים.
    אין בליבי ספק שאנחנו נשמע עוד הרבה על הסטודיו החדש ואולי אף נקרא עליו:)
    תחזיקי מעמד השבועיים הראשונים לא פשוטים,אבל אין כמו מעבר לבית חדש ועיצובו:)
    נשיקות רבות

    השבמחק
  7. זה לא כ"כ נעים לראות סטודיו ארוז..(על משקל גן סגור כמובן) אבל אני בטוחה שהמעבר יהיה מוצלח והסטודיו החדש יהיה תאווה לעיניים..מחכה לראות.
    וגם-השובך פשוט מקסים!!! איזה כיף לנצל ככה יום מחלה..וגם הרובוטים יצאו מושלמים (ותודה על הפרגון)..מחכה לעדכונים ולתמונות נוספות! בהצלחה!

    השבמחק
  8. איזה ארגזים פוטוגניים! והיצירה עם הילדים משגעת!
    שיהיה בקלות, בטוח שיהיה מקסים.

    השבמחק
  9. מתי אנחנו נוסעות למפגש עם הייתר ביילי??
    השובך משגע!
    אני מחפשת כל היום להראות לך טפט משגע עם שובך יונים ולא זוכרת איפה שמרתי את זה.

    השבמחק
  10. וואו, איזה מרגש,
    שיהיה מעבר קל (כאחת שהיום פרקה ארגז אחרון!...)
    זה לא תמיד פשוט... בטוחה שנזכה לראות את הבית החדש במיטבו - כמו שאת יודעת...
    השובף הזה מדהים - יש אחד ערום שעומד אצלי - ונראה לי בהשראתך (ובהשראת מקופלת) יתהדר קצת...
    את ספר הרובוטים יש לי בניילון - שמור לעוד כמה שנים לאלונה.
    לראות את הסטודיו שלך בארגזים - - - קוואץ' בלב מצד אחד, ומצד שני - בטוחה שזה הבא - יהיה לא פחות קסום.
    בהצלחה
    :-)
    אילת

    השבמחק
  11. כמה צבעוני ומקסים תמיד להיכנס לבלוג שלך.
    השובך יצא מקסים, כמה כיף לראות אנשים משתמשים בהדרכה שלי....תודה.

    השבמחק
  12. הי
    זו הדר מ-PaperCat רק קפצתי להגיד תודה רבה על הפירגון לגבי חוברות ההרכבה שלנו, הרכבתם מאוד יפה את הרובוטים,ואנחנו מקווים שאתם נהנים מהם (וגם קצת הילדים שלכם..). הבלוג שלך מקסים, ושמחתי להכיר! וגם תודה רבה לעדי משוקה שהפנתה אותי אלייך. בהצלחה במעבר, הכי כיף זה לקבל חלל חדש ולהתחיל לעצב אותו מחדש, לא?

    השבמחק