יום שבת, 10 בדצמבר 2011

הפסקת תפירה


אחרי שקראתי את הפוסט של דנה ביום רביעי, עם המלתחה המהממת שהיא תפרה למאי הייתי פשוט חייבת להגיע ל"קטיפה כחולה" בנחלת בינימין בהקדם האפשרי. לא שחסרו לי בדים בערמה, אפילו בדי קורדרוי וקטיפה היו לי, ובכל זאת.. ביום חמישי הייתי בת"א לפגישת עבודה (על מוצר חדש, בשלבי עיצוב ופיתוח שאני מקווה להראות פה ממש בקרוב) ולאחריה נשאר לי חלון של שעה קלה. בדיוק מה שהייתי צריכה.

את "קטיפה כחולה" הזכרתי כבר כמה וכמה פעמים, זו חנות הבדים האהובה עלי בנחלת בינימין. תמיד אפשר למצא בה בדים מודפסים מעניינים, אוסף בדי קורדרוי וקטיפה שבהם אני משתמשת לתפירה וריפוד וגם אוסף מרשים של בדי תחרה ורקמה בלבן ושמנת שבהם אני משתמשת בעיקר לכריכת אלבומי חתונה.




הפעם התמקדתי בבדים החורפיים, וזו הערימה שחזרה איתי הביתה -


היו לי אלף דברים שרציתי לעשות אבל מעט זמן לעשות אותם. ברוב קולות הוחלט להתחיל עם חצאית. לשמחתי הרבה עברנו כבר את שלב החצאיות המסתובבות, ולכן בחרתי בחצאית חמודה של made, מינוס הכיסים, פלוס הפונפונים ובשבת בבוקר התפניתי למלאכה.
בזמן האחרון כמו שוודאי שמתם לב, אני חזק בעינייני סריגה. פרוייקט סריגה לוקח הרבבבבה זמן, לעומתו תפירה היא ממש עניין של סיפוק מיידי. מתחילים בבוקר ולובשים בצהריים.
בהמשך היום חזרתי לסריגה שלי כשדור ההמשך רוקמת לידי (!!).


שיהיה שבוע טוב!
אורית
---

היום או מחר, אני אעלה פוסט נוסף עם פרטים על מבצע סופשנה מפנק ממש, שלא כדאי לפספס!! Stay tuned!

14 תגובות:

  1. ממש כיף לפגוש אותך פה לעיתים יותר קרובות :)
    כל פוסט שלך יותר צבעוני ויפה מהקודם לו :)

    השבמחק
  2. הפסקות כאלה הן מבורכות....במיוחד כשהן מגיעות עם תוצאות כאלה צבעוניות .
    איזה כיף שנעמי נהנית מהרקמה (בתור ילדה היו לי כאלו המון (-:

    השבמחק
  3. מקסים מקסים. איזו צבעוניות ולגבי הקטנה, גם הדס רוקמת עכשיו את רקמות הילדים. (כמה אהבתי את זה בילדותי...)

    השבמחק
  4. דור ההמשך מהמם על כל מחלפותיו החדשות ותחביביו

    השבמחק
  5. החצאית מהממת ונעמי בכלל הורסת..איזה כיף שהיא רוקמת,אני מחכה שאלמה תגיע לגיל, יש לי גם הרבה זכרונות ילדות מהסוג הזה...

    השבמחק
  6. מדהים!! אין על בגדים שאמא תופרת...

    השבמחק
  7. החצאית מעלפת , והדוגמנית - בכלל!!! מתה על תוספת הפונפונים!

    השבמחק
  8. אורית, החצאית הורסת אבל זה כלום לעומת הצילום המדהים שלה יושבת ורוקמת עם הנרקיסים המשגעים מאחור. קצת חזרתי לילדותי...

    השבמחק
  9. וואאאווו...איזו חצאית משגעת!!! ידי זהב, אין ויכוח. והדוגמנית הקטנה..פשוט כיף לקרוא את הפוסטים שלך ולהתבונן בתמונות, עושה טוב על הלב.

    השבמחק
  10. מקסימה!
    החצאית והלובשת אותה.
    גם אני בעד קטיפה כחולה!

    השבמחק
  11. אורית יקרה איזה פוסט מרהיב.
    אני ממש מחזקת את העשיה שלך יש בה הרבה קסם.
    שאיין שלי בת השבע שקדה על אותו ברווזון וממש נהנתה. שמחתי לראות שגם אצלך זה בעינין.
    שיהיה שבוע טוב

    השבמחק
  12. מושלם!!
    הייתי לובשת כזו בשמחה!!
    :)

    השבמחק
  13. אח, איזה חצאית מתוקה, לצערי הרב אנחנו מתקדם מעבר לחצאית המסתובבת (שזה השלב בו לא לובשים חצאית בכלל!), מותר רק סקיני לסוגיו.
    והריקמה הזאת עם האפרוח, מעלה זכרונות....

    מקופלת

    השבמחק
  14. אוריתי, איזה פוסט משמח!
    בחצאית מקסימה, הבחירה של הבדים והשילובים- תענוגות.
    ודור ההמשך עם הרקמה.... גם יפהפה וגם מנער אבק מעל זיכרונות

    שבוע מעולה
    אפרת

    השבמחק