יום שבת, 17 בדצמבר 2011

marmelada market finds


לפני כשבועיים עלה לאויר ה - מרמלדה מרקט, מתחם קניות אינטרנטי של מעצבים ויוצרים ישראלים מבית היוצר של מרמלדה. האתר כולל יותר ממאה חנויות מעצבים שוות ומיוחדות וחנויות חדשות מצטרפות כל יום.

גם לטווילינגן יש כמובן חנות במרקט, אתם מוזמנים לבקר!

אבל הפוסט הזה הוא על חנויות אחרות; פוסט ראשון מפינה קבועה שתהיה פה בבלוג ותקרא marmelada market finds (בדומה לפינות דומות שמציגות חנויות מומלצות ב - etsy), והיא תכלול בכל פעם, חמש חנויות שאני אוהבת במיוחד במרקט. תהנו!

פותחת את הרשימה DuchessCase -

marmelada market

זוכרים את תיקי המחשב השחורים, המגושמים והגבריים? תחשבו הכי הפוך מזה שאפשר. ב - DuchessCase מעצבים "קולקציה של תיקים ללפ-טופים וטאבלטים בעיצוב קלאסי לאישה המודרנית". השימוש בסגירה וינטאג'ית בנוסח "ארנקי סבתא" לצורך הייטקסטי סופר עכשיווי הוא בעיני הברקה של ממש. שיא הסטייל!


מרמלדה מרקט

הבאה, החנות של TIMO -

אני מאוהבת בבובות הבד של TIMO מהפעם הראשונה שראיתי אותן (וזה שיש לי אחת שיושבת על המדף במטבח, לא גורם לי לא לרצות גם את כל השאר), והן בעיני שייכות יותר לקטגוריה של פיסול מאשר תפירה, פיסול בטקסטיל. כל בובה תפורה בעבודת יד מלאת אופי ואישיות ייחודית.

המומלצת הבאה, Baby To Go -

בחנות של Baby to go תמצאו מוצרי טקסטיל שובי לב. מהבובות בסגנון בובות נייר, דרך הכריות ושמיכות הקווילט הכל עשוי בטוב טעם, באווירה וינטג'ית חמימה ומזמינה.

ממשיכים לחנות החדשה דנדשה של דקלה רגב -

בחנות של דקלה רגב, יוצרת וחברה אהובה, תמצאו שטיחי טריקו נחשקים בצבעים יפהפיים עשויים לעילא ולעילא ופריטים סרוגים נוספים. תענוג!

אחרונה חביבה, פטיט אהובתי -


אצל פטיט תמצאו את המטבחים, פינות האיפור ובתי הבובות שהם בעיני כבר סוג של קלאסיקה ואסטטיקה במיטבה. הצעצועים ופינות המשחק הכי משובחים שיש.

קנייה מהנה!
אורית
---
מבצע סופשנה המפנק שלנו נמשך. עד סוף החודש פריטי הטקסטיל של PiP Studio ב - 40-50% הנחה!! עד גמר המלאי. כל הפרטים פה.

3 תגובות:

  1. יופי של פינה!
    הרבה נשים מוכשרות מסתובבות פה...
    אוהבת אותך,
    נשיקות!

    השבמחק
  2. שיחת היום כאן בבון היא החנות שלך ... סתם סתם

    השבמחק